Trung tâm kiểm nghiệm và chứng nhận chất lượng TQC (TQC)

វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001 - ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាពចុងក្រោយបំផុត 2024 | រហ័ស - ល្បីល្បាញ

វិញ្ញាបនប័ត្រ CGLOBAL ISO 9001, វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001: 2015, វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001, វិញ្ញាបនប័ត្រគ្រប់គ្រងគុណភាព ISO ស្របតាមស្តង់ដារ ISO ដោយមានត្រា BOA-IAF. ទាក់ទងមកឥឡូវនេះ!

ទិដ្ឋភាពទូទៅនៃ ISO 9001: 2015 តើប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាពគឺជាអ្វី?

ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាព (QMS) គឺជាសំណុំនៃដំណើរការ គោលនយោបាយ ឯកសារ និងសកម្មភាពដែលត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីគ្រប់គ្រងគុណភាពនៅក្នុងអង្គភាព ឬអាជីវកម្ម។ គោលបំណងនៃប្រព័ន្ធនេះគឺដើម្បីធានាថាផលិតផល និងសេវាកម្មបំពេញតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន និងស្តង់ដារគុណភាពដែលបានបញ្ជាក់ ហើយត្រូវបានរក្សាជាប់លាប់ក្នុងកម្រិតស្តង់ដារ និងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវគុណភាពជាដំណាក់កាល

តើ ISO 9001:2015 ជាអ្វី?

ISO 9001:2015 គឺជាស្តង់ដារអន្តរជាតិស្តីពីប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងដែលចេញដោយអង្គការអន្តរជាតិសម្រាប់ស្តង់ដារនីយកម្ម (ISO)។ ស្ដង់ដារនេះផ្ដល់នូវក្របខ័ណ្ឌសម្រាប់អង្គការនានាដើម្បីបង្កើត និងរក្សាប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងដែលធានាថាផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ពួកគេត្រូវតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន និងភាគីដែលចាប់អារម្មណ៍ផ្សេងទៀត។
ISO 9001:2015 គឺផ្អែកលើគោលការណ៍គ្រប់គ្រងគុណភាពដូចជា៖ ការផ្តោតសំខាន់លើអតិថិជន តួនាទីជាអ្នកដឹកនាំ ការចូលរួមរបស់បុគ្គលិក ការកំណត់បរិបទរបស់អង្គការ និងការវាយតម្លៃហានិភ័យ និងវិធានការការពារហានិភ័យ វិធីសាស្រ្តដំណើរការ និងការកែលម្អជាបន្តបន្ទាប់។ ស្ដង់ដារនេះតម្រូវឱ្យអង្គការនានាបង្កើតគោលនយោបាយគុណភាព ផែនការ អនុវត្ត ត្រួតពិនិត្យ និងវាយតម្លៃប្រសិទ្ធភាព និងប្រសិទ្ធភាពនៃប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាព។

គោលការណ៍គ្រប់គ្រងគុណភាពចំនួន 7 នៃស្តង់ដារ ISO 9001: 2015

ISO-9001-CERTIFICATION-CGLOBAL-KH
  1. ការផ្តោតអារម្មណ៍អតិថិជន៖ អតិថិជនគឺជាចំណុចកណ្តាលនៃសកម្មភាពអាជីវកម្មទាំងអស់។ អង្គការត្រូវស្វែងយល់ពីតម្រូវការអតិថិជនបច្ចុប្បន្ន និងអនាគត បំពេញតាមតម្រូវការរបស់ពួកគេ និងព្យាយាមលើសពីការរំពឹងទុកដើម្បីបង្កើនការពេញចិត្ត។
  2. ភាពជាអ្នកដឹកនាំ៖ អ្នកដឹកនាំត្រូវបង្កើតទិសដៅ និងបរិយាកាសមួយដើម្បីឱ្យអ្នកគ្រប់គ្នានៅក្នុងអង្គភាពអាចចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការសម្រេចបាននូវគោលដៅប្រកបដោយគុណភាព។ ភាពជាអ្នកដឹកនាំដ៏រឹងមាំធានាបាននូវការតម្រឹមរវាងគោលដៅបុគ្គល និងអង្គការ។
  3. ការចូលរួមរបស់មនុស្ស៖ គ្រប់កម្រិតនៃអង្គការត្រូវចូលរួម និងប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាព។ ការចូលរួមរបស់ប្រជាជនលើកទឹកចិត្តឱ្យមានការច្នៃប្រឌិត និងការទទួលខុសត្រូវ ដែលជួយបង្កើនផលិតភាព និងគុណភាព។
  4. វិធីសាស្រ្តនៃដំណើរការ៖ ការគ្រប់គ្រងសកម្មភាព និងធនធានជាស៊េរីនៃដំណើរការអន្តរកម្មជួយឱ្យអង្គការសម្រេចបានលទ្ធផលស្រប និងអាចព្យាករណ៍បាន។ វិធីសាស្រ្តដំណើរការជួយបង្កើនប្រសិទ្ធភាព និងការអនុវត្តរបស់អង្គភាព។
  5. ការកែលម្អ៖ ការកែលម្អជាបន្តបន្ទាប់ត្រូវតែជាគោលដៅអចិន្ត្រៃយ៍របស់អង្គការ។ នេះរួមបញ្ចូលទាំងការបន្តវាយតម្លៃ និងការកែលម្អប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាព និងដំណើរការរបស់ស្ថាប័ន ដើម្បីរក្សាការប្រកួតប្រជែង និងបំពេញតម្រូវការអតិថិជនដែលផ្លាស់ប្តូរ។
  6. ការសម្រេចចិត្តផ្អែកលើភស្តុតាង៖ ការសម្រេចចិត្តគួរតែធ្វើឡើងដោយផ្អែកលើការវិភាគ និងការវាយតម្លៃនៃទិន្នន័យ និងព័ត៌មានដែលពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីធានាថាការសម្រេចចិត្តមានភាពត្រឹមត្រូវ និងមានប្រសិទ្ធភាព។
  7. ការគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនង៖ អង្គការត្រូវគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធ (ដូចជា អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ដៃគូ) ដើម្បីបង្កើនតម្លៃដែលបានបង្កើត។ ការកសាងទំនាក់ទំនងល្អនឹងជួយឱ្យស្ថាប័នមួយបង្កើនសមត្ថភាពរបស់ខ្លួនក្នុងការសម្រេចបាននូវគោលដៅប្រកបដោយគុណភាព។

ISO 9001 certificate sample

 

អត្ថប្រយោជន៍នៃវិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001:2015

វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001 ចុងក្រោយបំផុតក្នុងឆ្នាំ 2023 | CGLOBAL

  • ជៀសវាងហានិភ័យផ្នែកច្បាប់ទាក់ទងនឹងគុណភាពផលិតផល និងសេវាកម្ម។
  • បង្កើនកិត្យានុភាព និងសមត្ថភាពក្នុងការទាក់ទាញអតិថិជន ដៃគូរ និងវិនិយោគិន ពីព្រោះវិញ្ញាបនបត្រ ISO 9001:2015 គឺជាសក្ខីភាពបញ្ជាក់ពីគុណភាពស្តង់ដារអន្តរជាតិ។
  • បង្កើនឱកាសនៃការឈ្នះការដេញថ្លៃ ការឈ្នះកិច្ចសន្យាលក់/សេវាកម្មសម្រាប់អតិថិជនធំៗ ទីភ្នាក់ងាររដ្ឋ និងសហគ្រាសបរទេសដែលមានតម្រូវការជាច្រើនសម្រាប់ការបញ្ជាក់។
  • គឺជាវិញ្ញាបនបត្រដ៏មានកិត្យានុភាពដែលប្រើដើម្បីផ្សព្វផ្សាយ ទំនាក់ទំនង និងទីផ្សារម៉ាកផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់អាជីវកម្ម។
  • ងាយស្រួលតាមដាន វាយតម្លៃប្រសិទ្ធភាព និងប្រសិទ្ធភាពនៃដំណើរការ សេចក្តីណែនាំប្រតិបត្តិការ និងដំណើរការអាជីវកម្មនៅសហគ្រាស និងមានមូលដ្ឋានសម្រាប់កែលម្អជាបន្តបន្ទាប់។
  • កាត់បន្ថយកំហុសក្នុងការផលិតផលិតផល ឬការផ្តល់សេវាកម្ម ដោយសារដំណើរការ នីតិវិធី និងប្រតិបត្តិការដែលមានស្តង់ដារ។
  • ជួយបង្កើនប្រសិទ្ធភាពសម្ភារៈបញ្ចូល ធនធាន កាត់បន្ថយចំណាយប្រតិបត្តិការ និងកែលម្អដំណើរការទាំងមូល។
  • ជួយកំណត់ការទទួលខុសត្រូវ និងអាជ្ញាធរឱ្យបានច្បាស់លាស់ ដោយហេតុនេះបង្កើនផលិតភាពការងារ និងបង្កើតបរិយាកាសការងារប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។

វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001 ចុងក្រោយបំផុតក្នុងឆ្នាំ 2023 | CGLOBAL

ដំណើរការបញ្ជាក់ ISO 9001:2015 របស់ CGLOBAL

វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001 ចុងក្រោយបំផុតក្នុងឆ្នាំ 2023 | CGLOBAL - 2

  • ជំហានទី 1: ទទួល និងវិភាគព័ត៌មានចុះឈ្មោះ។
  • CGLOBAL ទទួលបានព័ត៌មានពីអតិថិជន រួមទាំងឯកសារចុះឈ្មោះ និងឯកសារទាក់ទងនឹងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាព។ ក្រុមអ្នកជំនាញនឹងធ្វើការវិភាគហ្មត់ចត់ ដើម្បីធ្វើការវាយតម្លៃបឋមលើការត្រៀមខ្លួនរបស់ប្រព័ន្ធសម្រាប់ដំណើរការបញ្ជាក់។
  • ជំហានទី 2៖ បញ្ជាក់ការចុះឈ្មោះ និងបង្កើតក្រុមវាយតម្លៃ។
  • CGLOBAL ទទួលសំណើបញ្ជាក់របស់អតិថិជន ហើយបញ្ជូនវាទៅសាខានៅប្រទេសវៀតណាម មជ្ឈមណ្ឌល CGLOBAL TQC ដើម្បីពិនិត្យ និងផ្ទៀងផ្ទាត់ឯកសារចុះឈ្មោះ។ ប្រសិនបើការស្នើសុំវិញ្ញាបនប័ត្រត្រូវបានអនុម័ត នោះក្រុមវាយតម្លៃនៃមជ្ឈមណ្ឌល CGLOBAL TQC ដែលមានអ្នកជំនាញដែលមានបទពិសោធន៍ក្នុងវិស័យពាក់ព័ន្ធនឹងត្រូវបានបង្កើតឡើង ដើម្បីដំណើរការវាយតម្លៃ។
  • ជំហានទី 3៖ ការវាយតម្លៃបឋមនៃប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាព
  • មុននឹងធ្វើការវាយតម្លៃជាផ្លូវការ ក្រុមការងារវាយតម្លៃនឹងធ្វើការវាយតម្លៃបឋមនៅការិយាល័យរបស់ស្ថាប័នបញ្ជាក់។ គោលបំណងនៃជំហាននេះគឺដើម្បីពិនិត្យមើលដំណើរការបច្ចុប្បន្ន និងវាយតម្លៃការត្រៀមខ្លួននៃប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាព ត្រៀមខ្លួនសម្រាប់ការវាយតម្លៃអតិថិជនជាផ្លូវការ។
  • ជំហានទី 4: ការវាយតម្លៃជាផ្លូវការនៅបរិវេណអតិថិជន និងការបញ្ចប់របាយការណ៍។
  • ក្រុមវាយតម្លៃនឹងទៅមើលរោងចក្រផលិត ឬអ្នកផ្តល់សេវារបស់អតិថិជន ដើម្បីធ្វើការវាយតម្លៃដ៏ទូលំទូលាយមួយ។ ដំណើរការនេះរួមមានការវាយតម្លៃ និងពិនិត្យដំណើរការប្រតិបត្តិការ សម្ភាសបុគ្គលិក និងការពិនិត្យឯកសារ។ នៅពេលបញ្ចប់ការវាយតម្លៃ របាយការណ៍លម្អិតស្តីពីការអនុលោមតាមតម្រូវការ ISO 9001:2015 នឹងត្រូវបានរៀបចំ ដោយគូសបញ្ជាក់ពីចំណុចដែលសម្រេចបាន តំបន់សម្រាប់ការកែលម្អ និងការមិនអនុលោមប្រសិនបើមាន។
  • ជំហានទី 5: វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001: 2015 ។
  • ប្រសិនបើប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងរបស់អតិថិជនបំពេញតាមតម្រូវការរបស់ ISO 9001:2015 យ៉ាងពេញលេញ មជ្ឈមណ្ឌល CGLOBAL TQC នឹងធ្វើការពិនិត្យចុងក្រោយ និងចេញវិញ្ញាបនបត្រ។ វិញ្ញាបនប័ត្រនេះស្ថិតនៅក្រោមកម្មវិធីទទួលស្គាល់ជាអន្តរជាតិរបស់មជ្ឈមណ្ឌល CGLOBAL TQC និងប្រើប្រាស់ម៉ាកសញ្ញាប័ត្រសកលរបស់ CGLOBAL CORP ។ (មានមូលដ្ឋាននៅសហរដ្ឋអាមេរិក) គឺជាការទទួលស្គាល់ជាផ្លូវការដែលប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាពរបស់អតិថិជនអនុលោមតាម ISO 9001:2015។
  • ជំហានទី 6: ការវាយតម្លៃតាមដានប្រចាំឆ្នាំ និងការវាយតម្លៃការបញ្ជាក់ឡើងវិញបន្ទាប់ពី 3 ឆ្នាំ។
  • ក្នុងអំឡុងពេលសុពលភាពនៃវិញ្ញាបនប័ត្រ សាខា TQC វៀតណាមរបស់ CGLOBAL នឹងធ្វើការវាយតម្លៃតាមដានប្រចាំឆ្នាំ ដើម្បីធានាថាប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាពរបស់អតិថិជននៅតែបន្តបំពេញតាមតម្រូវការរបស់ ISO 9001:2015។ បន្ទាប់ពី 3 ឆ្នាំ ប្រព័ន្ធនឹងត្រូវបានវាយតម្លៃឡើងវិញទាំងស្រុង ដើម្បីពិចារណាលើការបន្តការបញ្ជាក់សម្រាប់វដ្តបន្ទាប់។

សំណួរដែលគេសួរញឹកញាប់អំពីវិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001:2015

តើអាជីវកម្មអាចបញ្ជាក់ ISO 9001:2015 ដោយខ្លួនឯងបានទេ?
អាជីវកម្មមិនអាចបញ្ជាក់ដោយខ្លួនឯងដល់ ISO 9001:2015 បានទេ។ វិញ្ញាបនប័ត្រត្រូវតែចេញដោយស្ថាប័នវិញ្ញាបនប័ត្រឯករាជ្យ និងមានការទទួលស្គាល់។
បន្ទាប់ពីទទួលបានវិញ្ញាបនបត្រហើយ តើអាជីវកម្មគួរធ្វើយ៉ាងណាដើម្បីរក្សាវា?
បន្ទាប់ពីទទួលបានវិញ្ញាបនប័ត្រ អាជីវកម្មត្រូវរក្សា និងបន្តកែលម្អប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាពរបស់ពួកគេ។ នេះរួមបញ្ចូលទាំងការធ្វើសវនកម្មផ្ទៃក្នុងតាមកាលកំណត់ បណ្តុះបណ្តាលបុគ្គលិក និងការរៀបចំសវនកម្មតាមដានប្រចាំឆ្នាំពីស្ថាប័នបញ្ជាក់។
តើវិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001:2015 មានសុពលភាពរយៈពេលប៉ុន្មាន?
វិញ្ញាបនប័ត្រ ISO 9001:2015 មានសុពលភាពរយៈពេល 3 ឆ្នាំ។ ក្នុងអំឡុងពេលនេះ សហគ្រាសត្រូវឆ្លងកាត់ការវាយតម្លៃតាមកាលកំណត់ប្រចាំឆ្នាំ ដើម្បីធានាថាប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងគុណភាពនៅតែគោរពតាមតម្រូវការនៃស្តង់ដារ។
 

ទំនាក់ទំនងសម្រាប់ការណែនាំអំពីនីតិវិធីអនុវត្ត និងសម្រង់វិញ្ញាបនប័ត្រ៖

CGLOBAL-KH INSPECTION AND CERTIFICATION CO., LTD.

អាស័យដ្ឋាន ផ្ទះលេខ 5K ផ្លូវបេតុង ភូមិដំណាក់ សង្កាត់គោកឃ្លាង ខណ្ឌសែនសុខ រាជធានីភ្នំពេញ., កម្ពុជា

Email: cambodia@cglobal.us

Tel:  +855 88 697 2221

Telegram Chat with CGLOBAL
Telegram Chat with us